op TV

Lifestyle in de regio:
Deze uitzendingen zijn van 2009. De presentatrice Sanne Heijen (Talpa, RNN, RTL4 en ondertussen te zien op RTL met Enjoy Life) krijgt van Hyundai Nederland een auto om zich mee te verplaatsen gedurende 13 afleveringen. Sanne komt met deze hyundai op ons hoofdkantoor om een ClickTrace+ in te laten bouwen, met deze GPS Track and Trace systeem kunnen ze Sanne gedurende deze 13 afleveringen volgen. Tevens wordt er in dit Lifestyle programma een aantal klanten van ons geïnterviewd, deze klanten zijn Hoka verkeerstechniek (Bam infra) en JCB (grondverzetmachines), aan hun word de vraag gesteld wat de ClickTrace+ voor hun onderneming betekent en dat er regelmatig machines worden terug gevonden door de GPS Tracking systeem van TrackTrace.net

TrackTrace.net op LifestyleXperience:

Gadgetman Ruud van Marion:

Ruud van Marion (1951) is televisiemaker en journalist.Al vanaf 1993 is hij de vragenmaker van het VARA-televisieprogramma ‘Twee voor Twaalf’, de “Rolls Royce onder de quizzen”. Hij was ‘Inspecteur Gadget’ in Quest en doet dat nu in NRC Handelsblad en tot november 2008 elke week in ‘Kort Amsterdams Live’ op de Amsterdamse tvzender AT5. In dit laatste werden in een uitzending van December 2008 onze ClickTrace behandelt, tevens wordt onze IP camera hierin behandelt, dit firma Robor is ons hoofdkantoor.

Producten van TrackTrace.net op AT5: